Kurslitteratur..

Vi letar förbrylt efter vår kära kurslitteratur som inte finns någonstans här i Stockholm. Nu har vi beställt från Internet men de tar ju några dagar. *Suck* Men de kan ju vara skönt på ett sett, för då kan man ju ändå inte läsa och man behöver inte få dåligt samvete ;) Skulle vara skillnad om böckerna låg här och man bara tittade på dom men inte öppnade dom.

Snart ska jag och Erika käka Ugnstekt falukorv. Det va länge sen..mumma.

Jag har bestämt mig för att snåla den här månaden..haha Jag har ju redan köpt vårjacka och stövlar (förra månaden), så jag borde klara mig. Skärpning nu Anna. Tyvärr så måste jag ju lägga ut 1000 kr på kurslitteraturen och det känns ju sådär.
Det jag lägger mest riktigt onödiga pengar på måste nog vara utemat. Thai flera gånger i veckan, Donken nångång ibland, lunchstället i skolan.....jaa det bara fortsätter om jag skulle vilja. Matlådor ska jag från och med nu ha med mig nästan varje dag. Man kan inte sätta för höga krav sådär i början ;)

Pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Din bästaste vän ;-)

haha oj vad du har snålat den här månaden;-)

2008-02-26 @ 20:45:31
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0