köra bil och lära sig engelska..

Jag och Carro jämför min engelska som att man ska lära sig att köra bil. Jaaa, lite konstigt där, men vi förstår. Just nu står jag i en uppförsbacke och ska träna på dragläge, men jag har parkeringsbromsen i för det går inte fort framåt. Eller kan man säga att handbromsen är mitt hjälpmedel så det skulle kunna vara mitt lexikon. Jaaa, konstiga tankar där. Men jag har kommit halvvägs på denna artikel.

Dags att koncentrera sig på uppförsbacken nu!

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: lorance

Finfint här! Hoppas allt e bra med dig med =) Gott med Thai! Här vågar man inte äta vad som helst, ser inte så jätte fräscht ut överallt =P
Puuss puss

2008-02-18 @ 18:11:40
URL: http://lorance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0