kör hårt..

Sitter här på slutspurten och skriver klart mina artiklar. Jag måste bli klar ikväll asså känner jag. Det är ungefär 60 % chans att jag klarar det. Så nu ska jag ge mig fan på att jag klarar det. Tyvärr börjar vi 8 imorgon så det blir att gå upp tidigt imorgon och alltså måste jag sova tidigt ikväll. Måste plugga till en tenta som är nästa vecka, som jag missade när vi var i Kambodja. Fan asså..tusen saker. Men jag hade det himla bra i solen ;) Men som sagt nu får jag lida.

Kul att Sofi alltid berättar att hon har vart på gymmet 5 dagar varje vecka ungefär..jag hinner inte ens titta på mitt gymkort. Nee, jag vräker i mig Donuts och choklad istället. Fyyyyyy! Nu ska de bli andra bullar. Kankse inte gym, för de hinner jag inte..men inget mer godis.

Back to business...

Ha de så skönt sandra N =)
Hälsa mamma o pappa om du träffar dom där nere..haha

Pussssssssssssssss

PS. Det har regnat 3 av 5 dagar nu i Thailand...så förvänta dig inte sol ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe, vi ska inte till samma ställe... enl prognoserna vi kollade på så är det stor sol de närmaste dagarna där vi ska vara... så ja hoppas på det.. annars får man hitta på andra saker..hihi...

ses när jag kommer hem. ha de bra gumman och lycka till me alla dina pluggsaker, tentor mm..

pusss å kram

2008-02-27 @ 22:54:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Sofi

Haha, jag ska försöka att inte gnida in det i ansiktet på dig i forsättningen ;)

2008-02-28 @ 09:03:24
URL: http://legobiit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0