Klippt mig.

Nu till resultatet då. Jag klippte en hel del på längden, men jag är dock fortfarande ljus, med lite lite bruna slingor i. Tror nog att jag vill ha lite mörkare iaf. men de får bli till nästa gång. Jag är iaf nöjd med resultatet och hon fick till och med lite volym i håret. hahah Kors i taket. Håret ser iaf naturligt och tjockt ut. Ibland önskar jag att det var tunnare så det inte var så tungt o bara hängde lixåm. Det är inte så att jag har lust o stå en timme varje morgon för att bara fixa frillan. Skulle önska att jag hade en egen frisör som är med en överallt =)

Bild har jag tyvärr ingen, lr kanske om jojo lägger upp en när vi åt glass idag i fina vårvädret =)

Började ny kurs idag och dom är ju inte kloka, (som vanligt). Vi skulle ha slutat kl. 21 igentligen men fick sluta kl.19 och efter det tog vi oss hem och kom väl hem strax innan åtta för att sedan gå ner och handla och laga en sen middag. Mmm..och vad tror ni lärarna förväntar sig till imorgon då. Vi ska skriva 500 ord om en film de visade idag och sen läsa ut en bok och disskutera tre frågor om det imorgon. Då ska det kommas ihåg att vi börjar 9.00 också PLUS att hälften av klassen inte ens har den boken (bl a jag). Neee, den finns inte nånstans i hela Stockholm, utan kommer tidigast på fredag. Lyckat. Alltid köper de in för lite böcker. Men en av tre böcker fick jag tag på iaf. Wohooo..

Pratade med mamma o pappa idag och de har det bra, har dock regnat lite varje dag. Tråkigt. Men det går ingen nöd på dem..de unnar sg lite vardagslyx, massage och fotvård m.m.

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0