Kliniskt rent!

Diskat och städat var det är i min lilla lägenhet!
problemet är att jag är så sugen på färskpressad apelsinjuice, men det blir ju så jobbig disk och jag orkar inte diska mer! Har ju fyra apelsiner som bara ligger och väntar på att bli pressade. Kanske ska spara mig till frukosten imorgon! Mmm..det låter bra det.

Nu börjar Efterlyst. Favoriten på torsdagkvällar. Om du sett eller hört något, ring 08-702 00 90.
Tyvärr har jag inte sett nått misstänkt. Jag blir ju så rädd när jag ser det här. Om alla program eller serier tänker man ju bara att det där är ju ändå bara påhittat. Men Efterlyst är ju verkligt. Det är här i Sverige som allt sånt händer. Läskigt!

Nu ska jag fortsätta titta.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: jaa det gör vi!! =) Så trevligt.. söndagen kanske passar bäst??
PUSS

2008-02-07 @ 21:51:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0