Kära läsare!

Hej och hjärtligt välkomna till Anna Madeleine Larssons lilla värld.
I min lilla värld finns det bara plugg, plugg och ännu mera plugg. Ja, för min lärare har bestämt sig att vi ska dränka oss i engelska artiklar och snart gå under jorden. Så känns det ungefär. Till tisdag ska vi läsa ytterligare 2 artiklar *kors i taket, det brukar vara 3* plus att vi har ett grupparbete på sidan av som ska vara klart till den 22:e PLUS att vi ska skriva ett PM på omkring 5 sidor till samma dag om vår kandidatuppsats. Hur i helvete ska man hinna?

Och nu frågar jag mig? vem fan börjar spika och borra i väggar klockan kvart över tio. Det ska vara tyst klockan tio, så nu får ni hålla käften. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Carro och plugga. Undra om jag har någon hårmossue här hemma, det är bra att dra till med när man inte hinner tvätta håret..haha häll i 1 liter mousse, så blir allt frid och fröjd.

Satt och tänkte för mig själv på bussen idag..tänk om man inte skulle kunna tänka tyst, utan att man skulle höra vad alla tänkte hela tiden. hahah coolt. Jaaa, så går mina tankar när jag är trött. Så nu ska vi inte spåna vidare på det utan jag ska helt enkelt sooooova!

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0