Inre tankar...

Idag slog jag upp ytterliggare en artikel som vi ska läsa till tisdag. Ve ni hur många sidor den är på? Neee..ni kan inte tänka er. Dom flesa brukar vara på kanske 15 sidor, men denna jävel är på 73 sidor. Katastrof. Tro inte att det tar slut här, nej nej..det är en artikel till vi ska läsa. Förhoppningsvis på 5 sidor.

För på söndag måste jag hinna med och träffa Sandra en sväng för vi ska se på Gossip Girl. Wiiiiiiiiiiiiiiii..om någon mer som vill vara med så kan ni skicka en förfrågan så ska jag analysera och svara så fort jag bara kan. Kan ta upp till veckor i värsta fall. ;)

Jag tror att jag har kommit i i en vårstädar-period. vill städa o köpa tulpaner och göra mysigt..men det är så typsikt. Alltid när jag har som mest att göra vid typ tentaveckor så vill jag alltid städa. Men det kanske är mitt inre som "vet" att jag ändå inte skulle ha tid med de, så han försöker lura mig att jag vill, men igentligen innerst inne så vill jag inte och hinner inte ens.

Jag tycker att det låter så hemskt när vissa människor pratar. Eller vissa ord låter så jävla töntiga. Varför säga "Fett", när man igentligen inte ens menar fett som i t.ex. mat. Hallå? Var är svenska språket? Slå upp ordet Fett i ett lexikon och jag lovar att ni inte får upp er betydelse.

Det var mina inre tankar för idag.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0