Happy Valentine

Idag får alla kära pussas extra mycket. Och nej, det är ingen överskattad dag ;) Eller lite..det är ävl lite töntigt, speciellt och skicka rosor på högstadiet till alla sina vänner.

Men jag är iaf glad för att de är en sådan här dag, för jag fick en jacka och en liten chokladask av mamma. =)
Men inget blombud har kommit än. =( Det får du ta igen i helgen, fast iof så är det ju du som fyller år då.

Försökte övertala pappa att åka o köpa en dator i helgen som kommer, och eftersom jag har fått en present av mamma så står ju pappa i skuld. Det tycker jag att han får gottgöra med en dator till mig.
Min skrivare har också pajjat för den delen. Ingenting inom teknikvärlden fungerar för mig.

NU ska vi grupparbeta lite ;)

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0