Fotoförstoring

Paketet gott folk blev ett förstorat foto på oss två. Det som jag har visat här i bloggen, när vi håller varandra i händerna ute i vattnet. 70*100 blev formatet på en Canvasduk. Suuuuuper fint blev det. Verkligen nöjd och jag hoppas att du också blev det. =)
Så nu pryder den vardagsrumsväggen så fint ;)

Har jobbat idag, skulle försöka få ordning på rean tänkte jag och jag lyckades rätt så bra =) Om jag hade haft en timme till så hade jag hunnit klart. Nu jobbar jag inte förns på fredag för att jag bytte bort min  tid imorgon. Känner att jag inte hinner plugga annars. Så kommer pappa och ska installera nya skrivaren. Super! Han skulle ändå till Sthlm o jobba, så det passade perfekt.

Ska jag plugga eller ska jag sova? Det är frågan, lite lagom trött, men jag borde igentligen skriva klart artikeln. Jaaa, det ska jag nog satsa på att göra, skulle ju vara skönt. Ska ju grupparbeta imorgon innan föreläsningen, så jag ska ju upp lite skapligt, men jag hinner nog sova.

Tänk inte på mig, jag hinner med mitt egna liv!
Söka jobb måste jag också hinna göra. Jag skulle helst av allt vilja ha ett heltidsjobb just nu. Men det känns samtidigt så läskigt. Tänk om jag inte kan nått? LÄskigt när skolan slutar, då är man ju helt plötsligt arbetslös. Shit. Jag mår dåligt av att bara tänka tanken!

Pusssssssssssssss 



Kommentarer
Postat av: Sofi

Välkommen till klubben Anna. Jag slutar om 1 måndad.Inget jobb i sikte direkt. Wish me luck.

2008-02-18 @ 22:12:41
URL: http://legobiit.blogg.se
Postat av: Anonym

läser du din sista termin nu?

2008-02-19 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0