Förslag på frisyr.

OK, nu känner jag att allt kretsar kring mitt hår. Men så går mina tankar och dom måste jag dela med mig av just nu känner jag =)

Så nu har jag hittat ett förslag... Men tanken är lite mörkare =)
Men det kan bli ett problem, mitt hår är nog för tungt, för o va sådär fint. Så mitt kommer bara hänga platt som en pannkaka o se ungefär likadant ut som idag..haha Men jag får väl gå upp en timme tidigare och styla mig varje dag. Hahah

image104

Här kommer en till:

image105

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ohh va svårt, den översta är jätte fin men jag tror du passar bäst i den nederst, klipp en stor härlig lugg Annie!
Du råkar inte vilja vara baranvakt nästa lördag då vi flytar;-)?? Puss

2008-02-25 @ 09:58:47
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0