Få bort nagellack?

Nu sitter man på tåget på vägen hem. Jag var så hungrig så jag tänkte att jag går och sätter mig på Donken, och det gjorde jag. Gott var det, men pommen var lite sladdrig.

Jag hoppas verkligen att pappa och jag ska åka o kolla på dator imorgon. jag skulle ju också behöva en skrivare för den har ju pajjat helt och hållet tydligen.

Jag spillde nagellack på min favoritskorta idag. hjälp, vad ska jag göra? Risken är att jag bleker om jag använder aceton, så bensin trodde de på jobbet skulle va det bästa. men jag ska gå förbi en kemtvätt och se vad dom kan göra? Men annars har vi fått in en ny på jobbet, så jag kanske kan köpa den istället ;)

Ska förmodligen träffa Matilda imorgon också, var ju ett tag sen sist, så det passar alldeles utmärkt.

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0