engelska...

Sitter och ska sammanfatta ytterliggare en engelsk artikel..typ min 5:e under denna kurs. Detta betyder att jag sitter och blippar mellan Lexin (min bibel här på internet) och min sammanfattaning i word. Lexin är ett superbra lexikon på Internet helt enkelt.

Ikväll är det middag hemma hos mammi och pappa. Fläskfilé och bakpotatis till mig medan dom andra ska äta fläskfilé med rosépeppar lr nått....Jag älskar bakpotatis. Mumma! Har inte ätit det sen, jaaa...kanske december lr nått.

HAr plockat iordning lite hemma, trots det ser de förjävligt ut. Men vi ska upp med kartonger och skit på vinden och då blir det genast mycket bättre. Alla som känner mig innerligt, vet att jag brukar börja städa i lådor och slänga ut allt för att sedan packa i det så fint så fint..men jag orkar aldrig göra klart det. Men än sålänge så är en låda i byrån i hallen väldigt fin, de resterande 3 ser förjävliga ut. hahahah

Vill ha en lampa på IKEA. Den kostar 699 kr, MEN jag har hittat en i Norrköping på blocket för endast 250 kr...så jag ringde på den, men hon sa att det skulle komma en tjej imorgon, så jag får helt enkelt vänta och se

Pusssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nae du Anna panna, nu ljuger du! Vi käkade faktiskt bakpotatis på Ikano här om veckan =)

2008-02-03 @ 18:36:17
URL: http://johannastenqvist.blogg.se
Postat av: Sandra

svar: ja men visst kan jag göra det =) För din skull babe ;) hihi

Pusss

2008-02-06 @ 10:15:32
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0