En vanlig fredagkväll för lilla mig..

som vanligt en fredagkväll så har jag jobbat och sedan tog jag pendeln in till centralen för att antingen springa fort som fan på fem min. bort till cityterminalen eller sitta i lugn och ro med fjortisar på Mc Donalds i en timme o vänta på att tåget ska gå. Tur att jag är så vältränad och springer så lätta steg så jag än en gång hann med bussen =)

Nackdelen att åka buss är att det är så jävla trångt med datan i knät. Sitter som en mupp och skriver nu..haha
HOppas batteriet håller länge nu bara. Tror förresten att jag glömde laddaren till min mobil. eller jag är till 99 % säker på att jag gjorde det. Attans, hur ska detta gå nu då? Sony Ericsson laddare någon? Måste höra om pappa möjligtvis har någon.

Idag började halva reapriset och dom är ju helt tokiga alla kunder. Det känns som dom ringer hela släkten när sånt här är. Jaaa, o vad tror ni händer? Allt pajjar.
Kvittomaskinen krånglar så det kommer inte upp några kvitton. Skulle då byta kassa och ta den andra nya, men när vi ska ta betalt med kort så lägger den av..humm..bara ringa chefen, men hon kunde inte göra så mkt. Iaf så skulle vi ge oss på alla sladdar och erika drar ut en som jag sedan sätter i och vad händer. Joo, jag får värsta stöten och det kommer en blixt, så ska jag testa igen och då får jag en till stöt och så ryker det till och hela kassadatan pajjar. Men tillslut så får vi köra endast kontanter i den andra nya kassan och då funkade det. När klockan är 10 i åtta så är det massa folk i butiken, så Erika går runt och säger att vi stänger snart och vi kan endast ta emot kontanter. Hälften av dom fattade men inte den andra hälften, utan dom kommer fram till kassan och tror att de kan betala med kort, men nej nej, så de spriiiiinger i ilfart till bankomaten och 19.59 kommer hon upp igen. =)

Shit va folk handlade. En köpte 12 saker...Så sa hon att hon köpte till sina vänninor för hon hade sagt att det var rea, så hade de sagt köp till mig med, köp, köp. En annan köpte typ 7 par jeans. Hahha tokar.

Trevlig fredagkväll på er.

Puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0