Dator

Äntligen, fick jag min söta lilla dator. Pappa och jag åkte iväg idag och storshoppa. Köpte även en skrivare, så det hät blir ju toppen. Nu kommer mina studieresultat skjuta i höjden ;) Hahaha Jag köpte den på Media Markt och på elgiganten var den 1500 kr dyrare, det kallar jag skillnad.

Här har ni lilla pärlan:
 En liten och smidig sak, som är lätt att bära med, med tanke på att jag reser så mkt. Så nu vill jag köpa mig en liten väska från accessora, 399 kr:



Ikväll är alla antingen på Kent, musikal, bortbjudna eller på jobbet. Vilket betyder att jag och min dator sitter här i ensamheten och ska kolla på melodifestivalen och mysa. Ska även laga något gott att äta tills hjärtat mitt kommer hem, måste impa riktigt ordentligt, så jag får absolut inte glömma kryddorna ;)

Komiskt, nu har Matildas mobil blivit avstängd, lr hon kan inte ringa, men jag kan ringa dit. Ganska komiskt när jag skrev om henne i förra inlägget =)

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: lorance

Har ju me en sån. Världens bästa dator ju! puuss puss!

2008-02-17 @ 17:39:24
URL: http://lorance.blogg.se
Postat av: Malin F

Jag vill me ha! Den e verkligen jätte fin! Fuskis..

2008-02-17 @ 20:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0