Artist, designer, parfymgörare..

Carolina Gynning är nog min idol. Hon är ju bara för cool.
Paris Hilton och den och den och den har ju gjort en parfym då ska jag också göra en. Hahah

Jag tycker iof att det är så töntigt när artister börjar designa eller sälja parfym m.m. Det känns så fel, gör det dom är bra på istället. Företagen utnyttjar bara deras namn för att sälja ännu mer, men iof så lär ju känsidarna få en hel del för det, så utnyttja var väl lite fel ord, men ni fattar vad jag menar.

Snart ska jag nog sova..försöker skriva klart de artiklar som inte är klara och sen har jag tre till som jag ska skriva och läsa imorgon och på torsdag. *Stress stress* men helgen blir väl lite lugnare tänkte jag säga, men jag har ju tenta nästa vecka...Åååh, när ska detta ta slut igentligen?
 
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0