Ångest!

Mitt liv är så trist. Varje dag är den samma lik. Plugg, äta, plugg, sova och så fortsätter det dag ut och dag in. Ibland förresten så måste jag jobba, det är väl en av höjdpunkterna i mitt liv.

Idag blev det korv och mos till lunch och ikväll blir det helstekt fläskfilé med fetaost inbakat typ och sen klyftpotatis till. Mumma. Jag älskar fetaost. Icas egna ska det vara.

Jag vill färga håret brunt nu. Men jag vet inte hur jag ska göra? Slingor, men då vill jag nog gå till en frisör och det har jag inte tid för, eller ska jag färga hela håret, för det kan jag göra hemma? Ååååh, jag vet inte. Beslutsångest. Hjälp mig?????

Dags att plugga.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Den dog i morse, sen har jag jobbat o vart hos mamma o papap hela kvällen. Slutar 4 imorron du kan vi höras. Puss

Ps: Coolt du skulle nog passa i brunt hår.

2008-02-10 @ 00:36:36
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: Anonym

Ditt liv är inte trist, tänk bara på igår med allt dansande ;) Jag tycker du är fin i blont!

2008-02-10 @ 13:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0