Träning

Mamma mia! Nu är jag helt slut. Körde ett Medelpass och Marie som höll i det är ju bara för bra. Vilken energi hon sprider.

Så resterande timmar på dygnet ska jag ägna mig åt att först laga mat. Sedan duscha och lägga en ansiktsmask. Och kolla igenom uppg. till seminariet imorgon.

Jag ska laga pasta och curry, så det är därför jag måste duscha efter för annars stinker hela jag curry.

Jag ska hålla igång med träningen nu över julen så jag har en bra "grund" inför när vårterminen drar igång helt och hållet. Sen ska jag ge mig f*n på att jag ska vara fit till beach 2009. Är ni med mig?

Dags att sätta fart!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ska oxå bli fit till beach 2009;)

Japp nu behöve rjag jullov, men innan det har jag 2 tentor, bläää!

Puss

2008-12-15 @ 18:28:25
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag är absolut med dig. Nu får de vara slut på mitt slöeri!!!



PUSSS

2008-12-16 @ 20:15:38
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0