Tentan..

Tentan igår gick strålande. Det kändes jäkligt bra, så nu får vi tro att det gick vägen. Det var nog för alla lyckönskningar =)
Pappa ringde från London och lyckönska mig till och med.
Mamma o pappa kommer hem ikväll, de har vart på en weekende i London. Julshoppat. Mamma sa att jag skulle älska det och hon är inte ensam om att säga det. Alla säger det. MEN jag skulle vara livrädd när jag går där på gatorna och tänka en självmordsbombare om var enda människa. Så jag skulle nog inte vara något vidare sällskap.

Gick ned till knäppinggsborg en liten sväng med Matilda förut och fikade. Mysigt. Länge sen man bara kunde gå ner sådär o fika. =) Hon var ju barnfri o allt.

Ikväll ska jag till Johanna och se på Mamma Mia. Hon slutar dessutom om 10 min.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0