Tentan närmar sig med stormsteg.

Imorgon är det dags för tentan, finansiering med inriktning på detaljhandel. Hoppas verkligen att jag klarar den nu, men det tror jag. Man måste tänka positivt har jag och Erika kommit fram till =)

Tråkigt nog är tentan mellan 14-18, så himla segt att gå o vänta fram till 14 innan man får börja. Helst vill man ha en tenta kl.9, så att man blir av med den.

Efter tentan ska jag träffa Erika och Veronica för en fika. Kanske Carro o Katja också. =)
Sen är det hem och bums i sängen för att sedan gå upp tidigt på lödag och jobba fram till 12.

Dags att fortsätta plugga.

Pusssss

PS. Högre D/E leder till lägre rwacc pga. skatteeffekten, som leder till högre värde på företaget.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till imorgon gumman!!!! Håller tummarna.

Pusss

2008-12-04 @ 20:19:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till idag! Det klarar du!

2008-12-05 @ 11:55:13
URL: http://saralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0