Plugg

Denna vecka kommer ni inte få se mig så mycket. Jag har nämligen tenta på fredag. Det blir plugg, plugg och ännu mera plugg.

På onsdag åker jag förmodligen upp till Sthlm för att plugga tillsammans med de andra tjejerna. Alltid bra att sitta och diskutera tillsammans och om man har en del funderingar så är det oftast en som kan. =)

Dags att äta frukost. Var upp 7 imorse, men sen somnade jag om till kvart i 11. *Shit*
Sen är det hårdplugg och ikväll kanske det blir träning? Johanna?

Neee, här kan jag inte sitta.

Pussssssss

Förresten, var i Linköping med Jojo, Sara och Sandra i lördags. 2 julklappar blev det och lite krims krams från IKEA. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0