Nytt År = Nytt liv

Nu är det sista dagen på det onyttiga livet.
Hela januari är det totalt coca colaförbud. Jag ska stå på wii fitplattan varje dag och promenera och träna med Johanna.
Nu kör vi. Vi laddar för ett nytt friskt och hälsosamt år. Jag är så trött på mig själv nu. Denna julen har jag tillåtit mig själv att äta och dricka hur mycket onyttigheter som helst.

Fick hoppa in och jobba nyårsdagen iaf. En viss person fick ju influensa ;), så det är väl klart att man ställer upp. Men Helena var så snäll och tillät mig börja kl.9. Jippi. Fick stanna längre igår också och hjälpa till med nyårsdukningen. =) Bra det, för i december har jag inte alls många timmar.

På kvällen firade vi farfar som fyllde 76 år.

Och nu idag är det nyårsafton, om någon skulle ha missat det.

Gott Nytt År!

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott nytt år min kära vän!

pusss

2008-12-31 @ 11:39:29
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa det är skiiit kul =)

gillade aerobic exercises.. men har inte provat allt ännu.



vad gör du ikväll då?

pusss

2008-12-31 @ 17:36:55
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0