Julstök

Igår efter föreläsningen i Sthlm gick jag ett varv på stan för att köpa julklappar.
Jag slutade redan kl. 12 så jag hade ett par timmar på mig tills tåget skulle gå kl.16.44.
Så nu är jag klar med syrrans julklappar och hjärtats. Sen har syster fixat alla till mamma o pappa, farmor o farfar, mormor o morfar. *Skönt*
Jag har endast ett litet kvar nu till vår julklappslek.

Förmodligen blir jag klar imorgon, eller jag ska bli klar imorgon. För på kvällen är det julklappsinslagning tillsammans med Jojo, Sara och Sophie tror jag. Så kanske det blir något onyttigt julbak, men framförallt så måste vi se sista avsnittet av Bonde söker fru imorgon. Jippi.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0