Julsjuk

Jag har inte direkt planerat att bli sjuk lagom till julafton, men det går inte alltid som man tänkt.
Jag är snorig och har ont i halsen. *Suck* Förra året blev jag sjuk på juldagen. Nästa år ska bli ett friskt år, så som mina andra år har sett ut. Vad hände med 2008? Så här många gånger som jag har varit genomförkyld detta år, har jag väl varit sjuk sammanlagt under hela mitt liv.

Igår på julklappsspelet så vann jag mina egna magneter som jag köpt på granit och sedan glasunderlägg i filt (som mamma hade köpt). Vad som fanns med på bordet var: 2 biocheckar, prydnadstomtar, reflexer, termos, trisslott, chokladask, matlåda med tallriksmodellen, potatisskrubbvantar m.m.

Nu ska jag äta frukost; varm O´boy och varma mackor.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0