Glöggkväll

kom hem för en timme sedan från Sthlm. Sista seminariet innan jul.
Nu ska jag bara upp imorgon på glöggkväll hemma hos Morgan. Ska gå på stan en sväng först och hälsa på mina gamla arbetskamrater. =) Carina var ju inte där sist jag hälsade på, men hon jobbar i helgen har jag hört.

Ikväll är vi bortbjudna till mamma o pappa. Mmmmmm, gooood mat.

Igår var det paketinslagning hemma hos Johanna, har dock typ 2 paket kvar att slå in som jag inte hann med. Bonde söker fru började ju kl. 20.00 och sen var jag tvungen att åka hem o lämna bilen, duscha och sedan sova.
Jag och jojo sprang in på Europris och köpte julpapper och snören. Det var halva priset så snörena kostade 2.50 kr/styck. Pinsamt billigt. Pappret kostade 10 kr.

Har ni hört att de har som förslag att slopa 50 öringen, göra två kronor och tjugokronors i mynt. Coooolt. Vem handlar med 50-öringar nu för tiden?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0