Borta med vinden..

Matilda, var håller du hus?
Kl.11.50 skickar du ett meddelande att du ska käka frukost, men sen då? Hoho?

Jojo och Polla var här ikväll så vi spelade "Absolut överens" och jag behöver väl inte berätta vilka som vann?
Men för säkerhetsskull så vill jag informera er om att det var jag och Jojo som vann =)

Är jävligt uttråkad idag faktiskt. Jojo och Sara skulle se på film, men jag orkade inte..jag blir så rastlös av att titta på film, ibland kan det vara så segt och långtråkigt. Inte för att det är bättre att bara sitta hemma..haha

Blev en snabbvisit på stan idag. köpte mig en kofta och bytte en ljuslykta från Vera.

Nu är det nog natti natti.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa och ännu bättre att de ska öppna i norrköping sen! =)



va fina julklappar du fick.



måste absolut ses snart..har du provat wii fit ännu? Vi har ju haft vårt över 1 mån men inte kunnat prova. fy tusan! hatar on off, men de ska tydligen vara på g nu.



pussssar

2008-12-28 @ 00:04:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

wiiiie

2008-12-28 @ 01:18:20
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0