Vi chockar med jogging...

Sitter o stoppar i mig vindruvor just nu. Så himla gott!
Vid halv två kom Jojo o hämtade mig för vi skulle inhandla lite mat. Sedan in på Europris o köpa ännu mera presentpapper haha..kostade ju bara 2 kr styck. Har hunnit med en promenad/kort jogging runt strömmen också. Det var skönt, känns som man gjort lite nytta också då..hehe

Har ju också hunnit tvätt en maskin så strax ska jag hoppa i duschen o sen sätta på en till maskin. Så har jag pluggat en hel del idag. Duktigt! En stor eloge till mig själv haha. ska be pappa läsa mina två texter o sen lägger jag upp dom på internet. Kvar har jag alltså att läsa tre andra studenters texter och skriva ½ sida om och sedan skriva en egen text om etik på 3-5 sidor.

Fick en jobbtid på torsdag denna vecka också så nu jobbar jag hela veckan utan lördag. Kanske fick ledigt på söndag om jag ville för att jag tog torsdagen. Vi får se, beror på om mina kära vänner och min sambo jobbar då, för då kan jag ju lika bra jobba. Behöver väl alla pengar jag kan få. För sen blir det ju inte så mkt mer på hotellet förmodar jag, ju närmre ju desto mindre jobb. Det beror ju på bokningarna också.
 
Jag har glömt min mobil hos Jojo, så jag kan för tillfället inte nås, men jojo skriver på msn så fort nån ringer haha.

Dags att duscha.

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0