Fransplockning?

I Fredags skulle jag noppa mina ögonbryn, som ibland känns meningslöst eftersom de ändå är så ljusa.
Iaf så rycker jag lite snabbt och vips så fick jag med FYRA lägg märke till FYRA ögonfransar. Det var ju inte rikigt ögonfransarna jag skulle noppa. De korta som jag i vanliga fall har vill jag gärna behålla.
Men problemet är ju nu när jag har min fransförlängning så rycktes ju de långa också med och nu har jag ett "hål". Ringde direkt till Face för att boka en ny tid så nu ska jag dit på tisdag kl. 15. Lyckos mig.

Idag har jag jobbat min sjunde dag i rad och det kändes imorse när klockan ringde. Men det är bara att gå upp, för snooza är farligt.

Det har regnat heeeela dagen idag. Riktigt tråkigt, för jag har inte direkt någon lust att promenera eller jogga i detta väder. Var är sommaren? Jag tror iaf att det blir en värmebölja i september, sommaren kan inte vara över.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0