Skolstart

Om en timme ska jag träna Aerobics, så skönt o komma igång med träning igen. Jag är laddad och ser verkligen fram emot att träna idag, men just nu börjar tröttheten ta över. Jag måste pigga upp mig lite, men hur? Tror nog bara att jag blir tröttare av en lite powernap.

Nu har jag skickat in tre opponeringar och jag har tre kvar att skriva plus den stora uppgiften. Men opponeringarna går så fort, det en bara en liten fjuttig uppgift i mängden. =) På onsdag ska jag börja fokusera på den stora för då är jag ledig.
Har jobbat så mycket så plugget har legat i lä ett tag nu.

Sprang ned på stan en snabbis förut med Matilda. Hon skulle köpa en kalender till plugget och erfaren som man är så tipsade jag henne. Det blev en Kalender och sen en "fyrpenna" - penna med fyra färger. Sa att hon skulle köpa ett kollegieblock också och hon vänder sig mot mig o bara:
- Jaha, måste man ha det?
- Eeeeeeeh, jaa, om du ska anteckna.

Lycka till med plugget! ;)

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0