Sjuk..

Jag är genomförkyld, egentligen borde jag ligga i sängen och ta det lugnt, men mamma o jag bestämde igår att vi skulle käka lunch och då kan man ju inte bara avboka en gratis lunch. Plus att jag fick så fina liljor av henne på Buketten. =)
Min mamma är gó hon.

Blir tyvärr inget sthlm för mig imorgon, känner att jag inte orkar det. Skulle jättegärna vilja åka upp och träffa alla vänner, men jag orkar inte och det är inte kul o åka upp när man är genomförkyld o man har ont i huvudet och nacken.. men samtidigt så händer det så mycket här hemma. Kräftskiva, augustifest med fyrverkerier och marknad. Får se vad jag orkar med..Nee, nu ska jag vila lite.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch då har du blivit sjuk. Ohh jag vill ox på kräftskiva, vart ska du? Puss

2008-08-21 @ 18:17:50
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha, nee inte gott jag får halsbränna av det. Just det fick ett papper från CSN. Med en kod, vad ska jag gör med den?=)

2008-08-21 @ 18:36:28
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0