Shopping dag 2

Ännu en dag levd till fullo.
Har jobbat imorse och det gick bra. Tur att vi fick in en till tjej som kunde jobba, för det var mycket frallor som skulle fixas och fikabröd till konferenserna. Stresseigt var det, och tyvärr så kan inte alla hantera stress, utan stressar upp sig alldeles i onödan. Vi klarar det, för det har vi gjort hela veckan. Idag och i tisdags var de stressigaste dagarna. 200 frallor och massa fikabröd. Men det är roligt och vi har lyckats hela veckan med fika och beställningar medan "bossarna" har glassat på sandstranden. Dessvärre har ju inte bagarn lyckats. TVÅ gånger har jag fått ringa och göra honom uppmärksam på felleverans. Två dagar i rad också, men andra dagen kom han på felet innan jag ringde, men kunde tyvärr inte göra nått åt saken, för allt bröd hade redan skickats iväg.

ÅKte iväg till Linköping idag igen för lite shopping, lunch/middag, och skitsnack. Jag o Jojo drog alltså iväg för att träffa Sofie. Köpte ytterligare två tröjor idag, ett par pumps för endast 100 kr på Scorett, presentsnöre och en sjal. Jippi.

Allt detta har jag kunnat shoppa nu två dagar tack vare att min pappa är helt underbar ännu en gång. Kollade mitt konto i Måndags och vad ser jag. Pappa har satt in pengar på kontot. Tackar, tackar. I love my parents!

Pussssssssssss

PS. Vi fick VG på uppsatsen, det högsta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0