Shopping

Igår efter jobbet gick jag o Jojo ned på stan en sväng och efter nån timme kom även Matilda och Ester o så fikade vi. Kom hem med två tröjor, två ögonskuggor, mössa och vantar från Swe som kostade endast 20 kr stycker...de har utförsäljning, skit bra tyckte jag.

Idag efter jobbet åkte jag, Sofi o mamma Frank till IKEA för att shoppa loss, och det gjorde vi också. Jag själv kom hem med två lampor, ljuslyktor, glödlampor, bordstabletter. Och där tror jag att det tog slut.
De andra gick ut hårt o köpte mattor, kastruller, stekpannor, lampor, ram, tallrikar och gud vet vad.

Här är en lampa jag köpte:





Tyvärr hade den turkosa fulast mönster, men den passar bäst in i vardagsrummet, så den fick jag med mig hem.

Måste bara skryta med att min och Erikas uppsats är finns med på HUI´s (Handelns Utredningsinstitut) hemsida. Ett krav är att den är intressant och har fått ett bra betyg, så den passar väl in där ;)

Dags att städa upp lite här hemma. =)

Pusssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Maria

vad fick du för betyg på uppsatsen sen?

2008-08-27 @ 20:13:05
URL: http://mariaa86.blogg.se/
Postat av: Matilda

En riktig Anna lampa=) fiiiin! Puss

2008-08-27 @ 20:35:17
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaa de gör ju det.. men de är ju sjukt dyra med=) haha...



men ja ska kolla runt lite.. får göra det nästa vecka när jag är ledig och har tid. hii..



fin lampa!!! och kul med uppsatsen. bra jobbat gumman!



pussss

2008-08-28 @ 10:40:44
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0