Run bitch run...

Tro det eller ej, men Anna Madeleine Larsson har varit ute och joggat. OK, jag har promenerat också...
Gick in till stan o köpte löparskor, det var halva priset på Team Sportia, skit bra tänkte jag och går in. Ut kommer jag med ett par Nike skor som hade kostat 1299 kr och nu endast(?) 648 kr.

Så ringer jag Matilda och är skit stolt för att jag hade sån disciplin och drog iväg helt själv. O hon bara, jaha hur fort sprang du då? Men hallå, det är ju inte det viktigaste. ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa middag o sen njuta.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha nee men när man tänker tillbaka är det en rätt läbbig historia=) Oj ja HG hette han ju hahahaha bara att man kommer ihåg! Puss

2008-08-14 @ 20:42:33
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Springa kan man ju alltid göra, men tar det en timma runt strömmen är det ju hugget som stucket;)

2008-08-14 @ 20:51:29
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0