Personalfest och Go Kart

Det har hänt mycket nu på senaste tid...knappt så att jag själv hinner med..lr inte.

I onsdags var vi, jag, syster, Johanna och Sofie, på skänninge marken. Trots att det alltid är samma stånd och skit så är det ändå lite mysigt och det hör till sommaren, tycker jag. Jag kom hem med 6 par strumpor, inslagspapper plus snören och sedan en pryl som man masserar huvudet med. Så himla underbart det är. Man ryser i hela kroppen. Den prutade vi även på så vi fick 2 för 150 och i vanliga fall betalar man 1 för 150 kr eller 2 för 200 kr.  Vilket kap!

Igår hade vi frukostfest. Började med Go kart vid kl. 17 och jag har aldrig kört det förut, men de va kul. Fast jag är nog mer för fart och gillar att gasa, men när man kör på slinger i krokvägar så måste man ju bromsa hela tiden och sen gasa upp. Men det var riktigt kul och jag tror jag kom på en delad 2:a plats med en sekund efter mästaren. Attans!

Sedan drog vi direkt vidare till Bomullsfabriken och tog lite dricka och nachoschips tills det var dags för middag. Satt och snacka ett bra tag innan vi gick till Harrys och där höll vi först på att inte komma in eftersom bl a jag och några till inte är 23, men vi sa att vi hade personalfest så då gick det an ;) Jag drog hem vid halv tolv, ansvarsfull som man är, skulle ju trots allt jobba idag. Men vissa dansa natten lång fram till två ungefär. haha Men de fick stå sitt kast idag, vissa satt ned och jobbade haha =)

Kl. 16 har jag tid för massage på jobbet. Så jädra skönt. jag ska njuta av varje minut haha..

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hih ja köpte med den där massagegrejen...så himla skööön!!

2008-08-08 @ 17:15:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0