På bättringsvägen..

Jag är iaf på bättringsvägen nu. Mår bra, men jag är fortfarande supersnorig.

Missade hela augustifesten kändes de som. Var på Rix FM festivalen, men sen hann jag inte med någonting mer. Skulle gått på marknaden i fredags, men då mådde jag skit, så tänkte jag gå igår, men jag mådde sådär plus att jag var tvungen att skriva min etikuppgift.  Så tråkigt nog missade jag marknaden, men jag var ju i Skänninge när det var marknad där och den är ju större. Fyrverkerier har jag inte heller orkat se någre..bara lite från vår balkong. Nee, usch vad tråkigt. Nästa år måste jag vara frisk. Och stackars Johanna då, vi som skulle på marknaden o allt..men hon festade ju loss med släkten igår =)

Nu ska vi åka o hyra film och svulla. Det är vi värda, för nu har jag skickat in min uppgift och är helt fri från skolan. JIPPI! Nu ska jag bli hemmafru och jobba så mkt jag bara kan.

Pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

när ska vi se ps i love you?? puss

2008-08-24 @ 16:10:50
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du vad som krävs för att bli hemmafru? Ha mat framme på bordet när din hårt arbetande sambo kommer hem! träningsväskan står redo att användas, alltid rent å snyggt hemma m.m.m.m

2008-08-24 @ 19:45:06
Postat av: Polla

Jag ger mig. Jag är tillbaka i bloggträsket...

2008-08-27 @ 08:58:27
URL: http://gohei.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja men ja tror nog att de blir så.. de verkar ju bra.. men somsagt, jobbigt med stövlarna, men får väl komma på ngn annan lösning till dem =)



Pusssar

2008-08-27 @ 14:02:26
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0