Next week

Nu är jag inne på min femte dag och imorgon jobbar jag min sjätte. Jobbar även hela helgen, men nästa vecka är jag ledig fram till fredag, vad jag vet än så länge iaf. Det känne skumt. Men jag har fullt upp ändå tror jag.

Måndag
 
Hjälpa syster och Mattias att flytta, men jag tar sovmorgon och kommer kanske till 10, för det är jag värd.

Tisdag

Har jag tänkt slänga ut ännu mer kläder. Har en säck uppe på vinden som ska skickas iväg så jag fyller på med en till. Jag måste försöka tänka: en in, en ut och jag har ju faktiskt shoppat en del nu så då måste lite ut. Ska ändå bli rätt skönt. Man har så mkt kläder att man inte använder hälften ens plus att man inte "ser" vad man har för kläder så det blir svårt att välja och då låter det såhär: "Men ååååååååååh, jag har ju inga kläder att ha på mig". Hänga in alla kläder som inte får plats. Plus att städa lite.

Onsdag
Jaa, där var det tomt på schemat. Förslag?

Torsdag
Då blir det förmodligen Lager 157 i antingen Örebro eller Västervik. JIppi. Behöver köpa ett par jeans. Men var finns pengarna? Jooo, jag har ju sparat lite från denna lön, så det blir perfekt.

Fredag
Här ska det jobbas och slitas. Sova middag och njuta av en skön fredag och tänka att jag är ledig på lördagen(?). Måste kolla upp det.

Helgen
Vi tar dagen som den kommer, inga krav och inga måsten. Förutom att jobba på söndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0