Ledighet

Jag har inte riktigt fattat att jag är ledig enda till fredag. Shit, jag har jobbat som en tok och nu kan jag bara sätta mig ned och ta det lugnt, vara uppe sent (om jag orkar), sova uuuuuuuuut och bara vara. Men hoppas att dom ringer in mig en dag till denna vecka iaf. Nu får alla företag i hela Sverige boka konferens på Vildmarkshotellet tycker jag. Snart öppnar spa´t också, så då blir det ännu mer efterfrågat förhoppningsvis.

Har precis käkat tacos. Polla blev kvällens inbjudna gäst och gissa vad som visas på TV. Fotbollsmatch. Ååååååh. Suck.
Gott var det och till lunch bjöd föräldrarna på Porterstek och det är ju ännu godare. haha

Har börjar rensa bland mina kläder, men det finns inte så mycket jag kan ta längre. Jag rensade ju i början av sommaren och nu fick jag ett ryck igen, men som sagt, jag har inte så mkt mer att skänka :(

Imorgon blir det Aerobics och nu kör vi hårt igen Johanna. Nu är jag frisk. =)

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0