Jobb, jobb, jobb

Vad har jag hunnit med idag då?

Jag steg upp kl. 5 när klockan ringde och 05.20 stod Sandra utanför porten och så drog vi vidare till jobbet. Femte dagen av 9 i rad. Jaa, för jag skulle egentligen varit ledig imorgon, men jag fick hoppa in, dock fick jag sovmorgon(!) till kl. 8. Det är helt underbart. Jag får sova 2 timmar mer än idag. Jippi. Sen jobbar jag fram till tisdag och är ledig två dar. Än så länge iaf.

Hoppas det blir en resa i vinter =)

Jojo o jag tog en promenix efter jobbet och idag känner jag träningsvärken efter joggingen igår. Shit, inte visste jag att man kunde få träningsvärk av o springa..trodde bara man fick det efter styrketräning. Men å andra sidan har jag väl aldrig riktigt sprungit i mitt liv, inte utan styrketräning iaf. Jag är mer en styrke tjej än en kondistjej, men det ska jag försöka ändra på, eller jag ska bli likadera.

Somnade en liten stund nu på eftermiddagen och snart ska jag iväg o mysa med brudarna hemma hos Matilda. Tror jag ska ta med kameran. Hihi Det blir Spicy till middag för oss..jippi.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Det blev inte att åka och hälsa på honom...tyvärr.. men nu är han i himlen!

Men som du skrev, så har man kvar alla fina och glada minnen och de kommer alltid att finnas där!



PUSS

2008-08-16 @ 22:56:07
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Tack hjärtat!! Det är tungt ibland, och ibland så går det bra. det går ju upp och ner.



Tänkte på våran säng.. kan du höra med honom vilken dag i veckan som passar?

Vad heter företaget? Så vi kan kolla upp vart det är och när de öppnar och så...



pusss

2008-08-17 @ 19:47:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0