Google

Nu går det undan med plugget. Ett tag hade jag kört fast kändes det som, men efter ett samtal med mamsen så fick jag lite idéer igen. Bara att googla lite på Internet så var jag på det igen. Hittade en artikel om HM och barnarbete, yeeeeeeees.

Idag börjar Augustifesten här i stan och ikväll är det Rix FM festivalen. Ska träffa Johanna och två andra tjejer. Måste ta vara på min lediga dag nu.

Imorse vaknade jag med huvudvärk och lite ont i halsen, bara jag inte blir sjuk nu..för då blir det kris på jobbet. Det kanske inte var så bra att kroppen fick vila idag, då fick den känna efter om jag var sjuk eller inte..haha Ingen träning idag iaf.

Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0