En idérik kvinna

Mitt pluggproblem är nog att i ena sekunden har jag ingen idé medan i nästa sekund sprudlar idéerna och jag vet inte till vilken uppgift det jag skriver passar bäst in. Det skulle passa så bra in i alla tre uppgifterna, men man kan ju inte skriva om samma ämne i tre uppgifter. Nee, nån måtta får det vara.
Men jag tänker "Det är bara att skriva, så klipper jag och klistrar sen", och det brukar alltid vara det bästa.

Om en timme drar jag o mamma till IKEA och möter syster, sen blir det shopping för halva slanten ;) SKa kolla på badrumsskåp tänkte jag, eftersom tvättmaskinen har tagit vår hyllas plats. Men då till nästa fråga:
-Vem ska sätta upp hyllan på kakelväggen?

Mannen i huset jobbar 12-timmars och är helt slut när han kommer hem och jag klarar inte direkt sånt där. Sen att det är kakel gör ju inte saken enklare. Hemska tanke om kaklet skulle spricka. Vad gör jag då liksom?

Förra veckan var han så trött att jag inte ens hann borsta tänderna och kissa, för när jag kom till sängen så sov han. KUL. Fick inte ens säga god natt ju!

Pusss Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag känner igen mig... vi kanske ska byta, så de kan leva ihop ettag och du och jag bor tillsammans =)

2008-08-05 @ 19:36:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: ja svårt.. jag vill ju typ åka nästa vecka.. sjunger på ett bröllop helgen den 23e o helgen den 30e äe jag i jönk o sen är det ju september..=) får se hur det blir då.. kan ju planera i förväg nästa år istället;)..heh

2008-08-06 @ 00:02:35
URL: http://mariaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0