Vem tog mina pannkakor?

Jag är så arg! Nån jävel har snott mina pannkakor som jag hade i frysen i det gemensamma köket. Jag som skulle äta lunch och kom på att jag hade pannkakor. Men nej då. Jäveln har också stoppat tillbaka ett TOMT paket. Va fan om den ändå tar de sista så släng skiten. Åååååååååååååååååååh. Nu matvägrar jag!

Jag fattar inte hur man kan vara så jävla fråck. Det var säkert 10 pannkakor kvar också.

Jävla CP, idiot och jaaa..jag vill skriva ännu fulare ord, men neee, lite förståndig är jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad irriterande!!!!!

2008-04-02 @ 14:21:45
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Malin F

Fy va elakt! Så får man inte göra..

2008-04-02 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0