Uteservering..

Just nu sitter jag på bussen på vägen hem till Norrköping . =) Jag sprang idag så jag hann med bussen, så slipper jag sitta och hänga på Mc Donald´s. Men så segt att åka buss, en och en halv timme kvar ju...ååååh

Iaf så var det premiär idag för att fika på en uteservering. Åkte in och träffade några tjejer från klassen, för nu ses vi ju nästan aldrig när alla skriver uppsats på varsitt håll, så nu har vi bestämt att vi ska fika på fredagar. Så mysigt. Så iaf åkte vi in till stan och fikade och satt ute, men när solen hamnade bakom trädet så var det inte lika skönt..Nee då frös jag så vi gick in och satte oss. Förresten tjejer, vi fikade vid Laroy ;) hahahh

Mamma o pappa kommer och hämtar mig ikväll vid tåget, för min käresta jobbar natt. Tråkigt och sova själv, men det är mysigt när han kryper ner imorgonbitti. Åååh, det är nog det bästa som finns.

Nee, nu säger jag god natt!

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0