Trött...

Ska strax ställa mig och laga mat hade jag tänkt mig. Ugnstekt falukorv! Men frågan är om jag ska ner och handla lite först? Men jag är ju så hungrig...vi får se.

Jobba ikväll, imorgon och på fredag.

Asså, hur tänker man som handledare om man kommer på saker efter hand? Vi skulle maila uppsatsen idag kl. 9 till handledaren. Och sen helt plötsligt så mailar hon att vi ska maila till hela gruppen för att vi ska opponera imrogon på en annan grupp. OK, så jag mailade vår uppsats direkt imorse men än har jag inte fått nån av de andra. HUmmm..*Suck* Hur har hon tänkt då att man ska hinna läsa de andras? Sen skulle hon maila ut vilken grupp som ska opponera på vem, men de har hon inte heller gjort. Så nu undrar jag: Hur blir det egentligen? Hon kan ju inte förvänta sig att vi ska sitta o läsa ikväll..man har väl ett annat liv också. Om hon hade sagt det här förra veckan så hade ju alla vetat och kunnat maila ut i tid. Men nej då..här ändras spelreglerna hur som helst.

Dags att äta!

Pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0