Summary..

Dags att prova skriva igen då. Funkade inte tidigare idag, och man har ju ingen vidare lust att skriva om allt 10 ggr, men jag provar igen så får vi se. =)

I lördags fyllde världens sötaste unge 2-år. Ester Eriksson, heter hon. Väldans bortskämd precis som hennes mormor sa..Men det är hon värd. Så i söndags var det barnkalas. Mysigt med massa ballonger och glass..
Av hos tjejer fick hon iaf en rosa dockvagn (mot Matildas principer), ett köksset med kastruller, vante och grytlapp. Mycket sött och även ängla vingar, men dom vägrade hon sätta på sig..haha  Så där sprang hon omkring väldigt lycklig iaf. Dockvagnen var nog pricken över i:et. 

I lördags jobbade jag och så kom hela familjen och hämtade mig här uppe. Skönt att slippa ta tåget hem. Men det fick jag däremot ta upp igår. Så nu sitter jag här igen. Har precis bestämt mig att jag inte ska läsa en kurs som började igår. Det blir alldeles för mycket annars. Den 29:e April ska 80 % av uppsatsen vara klar, så jag kände att jag vill lägga mer tid åt det.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0