Storstädning.

Panik!
Nu måste jag storstäda i min lägenhet, för på onsdag kommer det en tjej som hade fått erbjudande om min lägenhet. Så hon fråga om hon fick komma o kolla på den nästa vecka. Men hallå, hur rent måste det vara?

Känns lite konstigt för hon messade mig o fråga om hon fick komma på onsdag. Men hallå är det inte hyresvärden som sköter sånt? Ska inte ens någon hyresvärd vara med när hon kommer? Måste jag visa henne tvättstugan, balkongen och det gemensamma köket etc? Det är väl inte min uppgift att "sälja in" lägenheten. Jag har redan gjort mitt jobb: sagt upp lägenheten och sen ska jag städa. Jag har egentligen inte tid med att det ska komma folk hit o titta. Ok, det går väl på 15 min, men ändå. Dåligt skött av Sollentuna hem, tycker jag iaf.
Men det kanske är så det funkar?

Jag känner nästan att jag måste köpa blommor o ha i fönstret. Har inte haft några sen jul lixåm..haha Men annars tänkte jag att jag får låna Erikas och ställa dom i mitt fönster. Sen har vi också några stora palmer i korridoren, en sån kanske jag kan ställa in..haha Jaaa, vad tror ni?

Dags att fortsätta slänga lite skräp, nu har jag iaf plockat undan på alla kläder, vilket har resulterat i att man kan sitta i min soffa ;) Och på tal om soffa, så är den tillsammans med alla mina andra möbler till salu. Kom och köp!

Pusss & God Natt!

Kommentarer
Postat av: Malin F

Så fungerar det med alla andra hyres värdar. Den som bor får ta emot folket..

2008-04-11 @ 09:36:50
Postat av: Maria

hej anna=) Neeej, så funkar det verkligen inte.. jag har varit på visning med både lundbergs, gustafssons, bostadsförmedlingen och ledungs och där var det hyresvärden som visade.. as bra.. kanske är för att det är seriösa företag men det är ju som sagt inte din uppgift att sälja lgh..tycker inte jag iaf=).. så vad händer ihelgen? norrk? kram

2008-04-11 @ 15:19:39
URL: http://mariaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0