Stockholm shopping..

Idag var jag upp innan tuppen för bussen in till stan gick 06.53...Puuuh. Men det var ett väldigt intressant seminarium på HUI, om Stockholms shopping. Det planeras tydligen att byggas ut mellan 700 000 och 900 000 kvm handelsyta fram till 2012. Shit asså..helt sjukt. Kan det fortsätta såhär? Men det nya i Solna ska ju bli nordens största köpcentrum tror jag det var sagt. Dit skulle jag vilja åka när det är klart. Många köpcentrum renoverar och många bygger ut. Man lär ju inte ha en chans om man inte förnyar sig..som kund går man väl det det fräscha centret hellre än ett gammal och tråkigt som har sett likadant ut i många år.

Kl. 14 är det fika på odenplan med tjejerna och sen kl.17 börjar jag och Erika jobba. Så vi har en del att göra. Där i mellan ska vi plugga =) Nu har jag packat och diskat så jag är redo för att åka hem över helgen! Sköööönt.

Dags att ta tag i det här.

Puss pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0