Söndag 27/4-08

Nu sitter jag här uppe i Sthlm och pluggar. Ska maila in uppsatsen imorgon för på tisdag har vi uppsatsmöte. Hoppas vi får bra respons, men hon kommer säkert klaga på att vi har för några respondenter, men vi får se...vi har jagat dom som bara den, men ingen svarar!

Jag tror jag börjar bli förkyld. Eller rättare sagt jag är förkyld. Men det är inget som hindrar mig. Jag är ju ingen mes direkt. Om jag hade varit en kille så hade de säkert vart jättesynd om mig och jag skulle behövt legat nerbäddad. Alla killar är så mesiga när de är förkylda. Haha Jag sa ju det JOhanna. Man ska inte gå för tunnklädd, hur kort bit det än är.

Igår som sagt så var det inflyttningsfest. Väldans trevligt, men jag drack dock ingenting. Var inte så sugen och så tänkte jag att jag kunde ju köra dit då =) Kom väl hem vid halv 1 sen, efter att jag släppt av Sara o Jojo vid Trappan.

Åkte och köpte HD TV-boxer lr vad det heter idag. Hade erbjudande som gick ut idag så vi slog på stort. =) Lite fler kanaler och lite bättre bild. INte för att jag bryr mig så mycket, men vad gör man inte för att den man lever med ska må så bra som möjligt ;)

Tar förmodligen mammas bil upp på torsdag, så jag kommer hem skapligt på fredag också. Haha Hon tycker så synd om mig, som far och flänger. men vad gör man inte för jobb, extra pengar är ju alltid bra. Och sen får jag komma hem o träffa alla människor i mitt liv. Jippi.

Puss pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippie!

2008-04-27 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0