Skatteåterbäring

För en gångs skull har jag skatteverket med mig. Jag får nämligen tillbaka över 4000 kr. *Hoppas hoppas att det stämmer* Bara det inte dras av för att jag har sålt aktier..men jag minns inte om jag har gjort det..o nu vill jag inte ens minnas för tänk om jag får tillbaka så mycket. Jippi, då kan jag betala tillbaka lite på skulden från försäkringskassan. Typiskt att pengarna alltid går åt när man väl får lite tillbaka. Alltid ska det vara nåt. Men bättre än att alltid få restskatt som jag jämt annars har fått.

Nu kommer jag gå med ett leende på läpparna.

Då kanske jag ändå skulle kunna köpa min klänning som jag så gärna vill ha. Ååååh, kan inte pengarna komma in idag?

Dasg för en dusch!

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0