Shoppingresa?

Mamma berättade igår att pappa och en arbetskamrat till honom ska åka till malága och spela golf, en sån där så kallad "affärsresa". Jaa, då var inte mamma snabb i orden och sa: Då får du bjuda oss flickor på en resa. =)
Jaa, säger pappa glatt. Man kan få pappa till allt bara han får åka iväg och spela golf.

Så vi satt och pratade lite igår mamma o ja om vart vi vill åka. Först tänkte vi malmö, men där har vi ju vart nu några somrar, annars är ju Göterborg mysigt. Sen täntke vi Helsingfors? Är det en bra shoppinstad? Eller varför inte Köpenhamn? Men så vidgade vi våra vyer o tänkte kanske Barcelona i år igen? Eller Paris? Jaaa...så vi får se vart det slutar. Undra om vi tre klarar oss utomlands utan pappa som får snacka engelska åt oss...hahaha

Dags att dra upp sömntutan, nu ska vi städa lite har jag bestämt.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Maria

fan va roligt då.. gratis komikerkvällar då lr? ?

2008-04-06 @ 14:51:33
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Maria

fan va kul!!! orättvist att det är gratis bara;) kan jag oxå gå på d lr är det bara sthlmstudenter? ja helgen har varit bra.. din då=)? kraaam

2008-04-07 @ 16:42:13
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Matilda

Min mamam sitter här o säger att dte är dyrt i Helsingfors och att hon tror på Köpenhamn, jag håller med. Paris e nog inte fel det heller.

2008-04-10 @ 11:31:22
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0