Sakta men säkert framåt..

Idag har vi fått intervju med Mörbys centrumchef och butikschefen för Scoop. Imorgon har vi ännu en med en butiksägare i Täby. Men sen ser det lite glest ut. Vi har även mailat runt till vissa som inte är i butiken och nån som bara ville svara via mail. Men vad gör man inte för uppsatsen ;)

Tog oss en liten glass och satte oss på en bänk när vi väntade på bussen. Så skönt, men igår var det nog varmare måste jag säga. Hoppas det håller i sig till helgen också.

På fredag komm lön plus CSN och då ska jag köpa ut en klänning från jobbet...jippi. Den ska jag nog ha på lördag när det är inflyttningsfest hos Sofie och Rille. Det andra ska jag vänta med för jag hoppas och tror att vi vinner presentkortet och då ska jag köpa ut en eller två klänningar till... Äntligen ska jag få shoppa kläder. Jippi.

Dags att lyssna av intervjuerna.

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0