Party

Äntligen får jag min bloggdos för idag..haha. Har inte hunnit skriva på hela dagen och nu har vi suttit med uppsatsen som vanligt. Åkte upp idag som ni förstår för att plugga lite.

Igår iaf så firade vi Pamela som fyller år idag(?) Förfesta lite hemma hos henne först o sedan begav vi oss till Trappan. Och alla lyckades komma in. Hurrey!

Johanna skämde ut mig inför Pamelas mamma...herregud asså.
Vi sitter och tar massa egopics på oss två såklart. Och helt plötsligt när Jojo ska fota så säger det duns och hon sitter på golvet..Haha Båda börjar asgarva och så kommer Pamelas mamma in och frågar vad vi gör o jag kunde knappt titta upp för jag skämdes..haha och Johanna vräker ur sig, Men Anna vad gör du? Eeeeh, Jag? Jag kunde knappt sluta skratta asså, jag skratta så jag fick tårar..haha

Sen ber Johanna mig att öpnna hennes cider så precis när jag gör det så vräker hon ur sig: Men den är skakad. Och då var det ju redan försent för hälften hade redan hamnat på golvet. IDIOT! Förvarna mig i god tid nästa gång.

Väntar iaf på att jag ska få alla min bilder..men de tar en himla tid. *Suck* Dom ligger på andra datan så nu skickar jag över dom till min =) Men 90 % är ändå bara på mig o JOjo ungefär. Så bilder får ni nog några utav imorgon..Så håll till godo. Den som väntar på nått gott......

God Natt! Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0